Укр. | Рус. | Eng

  

Гаряча лінія: 044-253-75-89, 0800-50-17-20
Захист персональних даних: 253-11-35, 253-53-94

 

Управління адміністративно-господарського забезпечення

Основні завдання Управління:

  • організація матеріально-технічного забезпечення Секретаріату для створення належних умов його функціонування;
  • проведення робіт з підтримання у належному стані адміністративної будівлі, капітального будівництва, реконструкції, капітального і поточного ремонту будинку;
  • впровадження та забезпечення ефективного використання сучасних електронних інформаційних систем, обслуговування локальних комп'ютерних та телефонних мереж;
  • забезпечення ремонту і обслуговування комп'ютерної оргтехніки;
  • організація роботи технічного та обслуговуючого персоналу Секретаріату;
  • організація роботи автомобільного транспорту, забезпечення його належного утримання та раціонального використання.

Основні функції Управління:

  • узагальнення заявок структурних підрозділів Секретаріату на всі види матеріально-технічного забезпечення та складання планів щодо матеріально-технічного забезпечення Секретаріату, ремонту та обслуговування комп'ютерної техніки і оргтехніки;
  • здійснення поточного матеріально-технічного забезпечення структурних підрозділів Секретаріату;
  • організація закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти, розроблення проектів та укладання відповідних договорів;
  • підготовка в установленому порядку актів на списання з балансу обладнання та інших матеріальних цінностей;
  • забезпечення потреби в автотранспортних засобах та належного їх утримання;
  • складання планів та організація ремонтних робіт адміністративного будинку Секретаріату, контроль за їх здійсненням;
  • вжиття заходів щодо утримання в належному санітарному та протипожежному стані приміщень та прилеглих територій;
  • забезпечення дотримання правил протипожежної безпеки та контролю виконання техніки безпеки, створення безпечних умов праці, виконання вимог нормативних актів про охорону праці у Секретаріаті;
  • контроль за дотримання правил технічної експлуатації будівель, споруд і обладнання;
  • забезпечення належного утримання та експлуатації службових приміщень, організація технічного обслуговування засобів зв'язку, системи енергозабезпечення, водопостачання, сантехніки та опалення;
  • організація роботи та правильного використання автомобільного транспорту;
  • організація роботи по прийманню, збереженню і відпуску товарно-матеріальних цінностей зі складу Секретаріату;
  • забезпечення контролю за дотриманням суворого режиму заощадження у використанні матеріальних та паливно-енергетичних ресурсів;
  • впровадження та забезпечення ефективного використання сучасних електронних інформаційних систем на базі новітніх інформаційних технологій;
  • забезпечення технічного обслуговування локальних мереж Секретаріату, комп'ютерної техніки та периферійного обладнання;
  • організація придбання комп'ютерного, мережевого обладнання та комплектуючих до нього;
  • участь у підготовці пропозицій та специфікацій поставок комп'ютерної техніки;
  • координація діяльності підрозділів Секретаріату з питань комп'ютеризації;
  • підготовка пропозицій по раціональному розподілу та використанню комп'ютерної техніки Секретаріату;
  • підготовка статистичних звітів по комп'ютерній техніці та програмному забезпеченню Секретаріату;
  • перевірка обґрунтованості проведення робіт по заміні комплектуючих та витратних матеріалів для комп'ютерної техніки та периферійного обладнання;
  • здійснення контролю за використанням комп'ютерної та іншої техніки, мережевого та периферійного обладнання Секретаріату;
  • господарське та організаційно-технічне забезпечення колегій, нарад, семінарів та інших заходів, які проводяться в Секретаріаті;
  • забезпечення контрольно-пропускного режиму та охорони об'єкту;
  • здійснення контролю за підготовкою вихідних даних для проектування, реконструкції, капітального будівництва та капітального ремонту;
  • належне оформлення договорів з підрядними та проектними організаціями;
  • замовлення проектно-кошторисної документації, підготовка необхідних матеріалів для укладання договорів, контроль за виконанням договірних умов, прийняття документації по акту, підготовка до погодження і затвердження кошторисної документації та титулів будови;
  • забезпечення доступу до публічної інформації.

Права Управління:

  • одержувати від центральних органів виконавчої влади, керівників структурних підрозділів Секретаріату документи та матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань та функцій;
  • представляти за дорученням керівника Секретаріату інтереси Управління у взаємовідносинах з підприємствами, установами та організаціями з питань, що належать до компетенції Управління;
  • брати участь у нарадах та інших заходах з питань, які стосуються компетенції Управління, що проводяться в Секретаріаті, та в інших державних органах;
  • скликати наради з питань, що належать до компетенції Управління;
  • створювати в межах своєї компетенції робочі групи, комісії та брати участь у їх роботі.